Home Actueel In de media Rapport centrale klantendienst NMBS 2009
Rapport centrale klantendienst NMBS 2009
woensdag, 09 juni 2010 16:18

In 2009 kreeg de NMBS in totaal 23.833 klachten over het binnenlands treinverkeer ten opzichte van 23.321 in 2008. Dit is een stijging met 2,2%. 

Download het rapport

Share/Save/Bookmark
Commentaar (0)add comment

Schrijf commentaar

security image
Schrijf de volgende tekens


busy
 

Lid worden

lidwordenvanbttb-met-tek

Inschrijven nieuwsbrief


Komende Activiteiten

EHBO-OV

helpDe trein, tram of bus nemen is niet altijd makkelijk! Waar vind je de dienstregelingen? Hoeveel kost een ticket? Hoe weet je dat je op de juiste trein, tram of bus zit? ... Surf naar www.ehbo-ov.be voor een duidelijk antwoord!

Laatste reacties

Met de steun van


thumb_logo_nl_groen

  ndm-lid-van

© TreinTramBus 2019 | Kortrijksesteenweg 304, 9000 Gent | T +32 (0)9 223 86 12