Home Actueel TreinTramBus-forum Algemeen Bus promoten van openbaar vervoer

promoten van openbaar vervoer

2 berichten • Pagina 1 van 1

promoten van openbaar vervoer

BerichtDoor Jean » 14 Aug 2014, 15:40

Men doet niet anders of het openbaar vervoer promoten wat ik zeer Toe juich Ware het niet dat de uurregeling op zondag zeer mank loopt wat het busvervoer betreft.
Op zondagen moet ik regelmatig naar Roeselare-Beveren. Daar zou ik om 9u30 aanwezig moeten zijn. Dat kan eenvoudig niet gezien de eerste Bus uit Menen of maar
rond 9 uur vertrek met aankomst te Roeselare rond 9u40 daar met ik + - 25 a 30 minuten wachten op een bus welke Beveren aandoet M A W aankomst te Beveren on 10u30 terug weg het zelfde vertrek uit Beveren 11u 30 Aankomst Menen + - 14u30. Deze Verplaatsing met de bus is dus onmogelijk. Ver Geleken met Het Franse Halluin, waar om de 15 Minuten een bus vertrekt naar Tourcoing met een zeer goede verbinding naar Lille (Rijsel) .Hier in Belgiê is het openbaar vervoer niet zo schitterend
Jean

Re: promoten van openbaar vervoer

BerichtDoor overweg13 » 14 Aug 2014, 18:11

Je moet dan ook geen appelen met citroenen vergelijken... Ik heb ooit eens geprobeerd om de GR IJzer vanuit Frankrijk te beginnen, maar dat is gewoon onmogelijk omdat er geen bruikbaar OV is. Ik weet ook wel dat er nog ernstige hiaten in ons OV zitten, maar de vergelijking met Frankrijk is een heuse ketterij.
overweg13

2 berichten • Pagina 1 van 1

Terugkeren naar Bus

Lid worden

lidwordenvanbttb-met-tek

Inschrijven nieuwsbrief

Komende Activiteiten

EHBO-OV

helpDe trein, tram of bus nemen is niet altijd makkelijk! Waar vind je de dienstregelingen? Hoeveel kost een ticket? Hoe weet je dat je op de juiste trein, tram of bus zit? ... Surf naar www.ehbo-ov.be voor een duidelijk antwoord!

Laatste reacties

Met de steun van

thumb_logo_nl_groen

ndm-lid-van

© TreinTramBus 2019 | Kortrijksesteenweg 304, 9000 Gent | T +32 (0)9 223 86 12