Home Actueel TreinTramBus-forum Algemeen Bus reserveren bij de belbus

reserveren bij de belbus

3 berichten • Pagina 1 van 1

reserveren bij de belbus

BerichtDoor Maya » 05 Dec 2013, 19:19

Ik vraag mij af waarom we moeten reserveren voor de belbus als je uiteindelijk 2 van de 3 keer toch te voet naar huis moet of na moet bellen omdat je al een half uur staat te wachten.
De dienstverlening op de centrale is allesbehalve goed of vriendelijk. Ze maken constant fouten en liegen daar nog over ook.
Ik heb de laatste 2 weken al bijna elke dag moeten bellen omdat ik stond te wachten op een bus die ze vergeten te boeken hadden.
Ik werk heel onregelmatig maar bel elke vrijdag de uren voor de komende week door, toch loopt het volledig fout. Als ik om 17u de bus moet hebben sta ik om 19u geboekt of nog erger, andersom. Als je dan nabelt krijg je te horen dat de chauffeur gedaan heeft met werken en dat er niemand meer kan komen.
Om nog maar te zwijgen over die paar minuutjes dat ze ernaast zitten, de bus die volgens hen om 5 na het uur komt blijkt om 5voor het uur er te zijn zodat ik een boete krijg omdat ik niet kom opdagen.
Hier moet toch heel dringend iets gebeuren.
Maya

Re: reserveren bij de belbus

BerichtDoor rvdborgt » 06 Dec 2013, 00:23

Maya schreef:Hier moet toch heel dringend iets gebeuren.
Klacht ingediend bij De Lijn? Het beste met concrete data en tijden en wat er precies misging. En de vraag wanneer ze daar orde op zaken stellen, dunkt me...

Groetjes,
Rian
rvdborgt

Re: reserveren bij de belbus

BerichtDoor overweg13 » 06 Dec 2013, 18:44

Dan hebben wij tot nog toe dus altijd al geluk gehad? Slechts één keer was er een vertraging van een half uur, en dat was het gevolg van een wielerwedstrijd. Voor de rest liep alles (bijna) perfect.
overweg13

3 berichten • Pagina 1 van 1

Terugkeren naar Bus

Lid worden

lidwordenvanbttb-met-tek

Inschrijven nieuwsbrief

Komende Activiteiten

EHBO-OV

helpDe trein, tram of bus nemen is niet altijd makkelijk! Waar vind je de dienstregelingen? Hoeveel kost een ticket? Hoe weet je dat je op de juiste trein, tram of bus zit? ... Surf naar www.ehbo-ov.be voor een duidelijk antwoord!

Laatste reacties

Met de steun van

thumb_logo_nl_groen

ndm-lid-van

© TreinTramBus 2019 | Kortrijksesteenweg 304, 9000 Gent | T +32 (0)9 223 86 12