Treinontsporing Muizen

Opmerkingen over de informatievoorziening.
3 berichten • Pagina 1 van 1

Treinontsporing Muizen

BerichtDoor Wijgmaal » 19 Feb 2013, 20:46

Vandaag neem ik in Schaarbeek de trein van 17:22 naar Leuven via Mechelen. Dat deze een paar minuten te laat is neem ik erbij. Net voor station Mechelen roept het treindametje, in een schabouwelijker Nederlands dan Di Rupo, om dat er een goederentrein is ontspoord in Muizen en dat het treinverkeer ernstig verstoord is.

In Mechelen zie ik dat een trein van 16:46 ook al niet kon vertrekken, met andere woorden,een half uur voor ik in Schaarbeek op de trein stapte.

U voelt mijn vraag aankomen, waarom?
Waarom werd dit niet gezegd voor we instapten?
Of bv. in Vilvoorde?

Dan maar een trein van Mechelen terug naar Brussel Noord. De begeleider zegt dat we in het Noordstation de trein van 18:17 naar Leuven kunnen nemen. Toch mooi van de NMBS, even een trein laten wachten om de gestrande reizigers te helpen. Van spoor 12 naar 1 is een heel eind en ik haast me. Bovenaan spoor 1 staat er inderdaad een trein... maar met gesloten deuren die net vertrekt.

En dat is wat me zo ergert onze nationale spoorwegmaatschappij.
Wijgmaal

Re: Treinontsporing Muizen

BerichtDoor Gast » 19 Feb 2013, 22:49

Wijgmaal schreef:Vandaag neem ik in Schaarbeek de trein van 17:22 naar Leuven via Mechelen. Dat deze een paar minuten te laat is neem ik erbij. Net voor station Mechelen roept het treindametje, in een schabouwelijker Nederlands dan Di Rupo, om dat er een goederentrein is ontspoord in Muizen en dat het treinverkeer ernstig verstoord is.

In Mechelen zie ik dat een trein van 16:46 ook al niet kon vertrekken, met andere woorden,een half uur voor ik in Schaarbeek op de trein stapte.

U voelt mijn vraag aankomen, waarom?
Waarom werd dit niet gezegd voor we instapten?
Of bv. in Vilvoorde?
Heb je dat aan de conducteur gevraagd? Hier ga je geen antwoorden vinden...

Groetjes,
Rian
Gast

Re: Treinontsporing Muizen

BerichtDoor Wijgmaal » 24 Feb 2013, 19:48

rian schreef:Hier ga je geen antwoorden vinden...

Als je bedoelt dat dit forum niet au serieux genomen wordt door de NMBS, kan ik dat alvast volmondig beamen. Dagelijks zouden hier minstens 100 dergelijke verhalen moeten aankomen... 8-)
Wijgmaal

3 berichten • Pagina 1 van 1

Terugkeren naar Informatie

Lid worden

lidwordenvanbttb-met-tek

Inschrijven nieuwsbrief

Komende Activiteiten

Laatste reacties

ndm-lid-van

© TreinTramBus 2020 | Kortrijksesteenweg 304, 9000 Gent | T +32 (0)9 223 86 12