laatste bus reed niet

Opmerkingen over de dienstregeling en stiptheid. Sub: aansluiting, frequentie, verbelbussing, afschaffing, vervroeging, vertraging, doorstroming.
1 bericht • Pagina 1 van 1

laatste bus reed niet

BerichtDoor kristabonny » 18 Sep 2018, 08:04

Hallo,

Onlangs wilde ik de laatste bus van Antwerpen naar Hemiksem nemen. Ik stond er ruim op tijd (15min te vroeg). 40min na de voorziene vertrektijd nog steeds geen bus gezien. Ik heb dan de laatste tram naar Hoboken genomen aan dezelfde halte. Deze stop echter op 5km van mij thuis, wat ik nog te voet mocht afleggen, 's nachts! Ik was uiteindelijk anderhalf uur later thuis dan gepland. Ik heb dit gemeld aan de Lijn, en ook compensatie aangevraagd. Ze geven toe dat ze geen GPS-gegevens vinden van de bus (maw: ze reed effectief niet), maar 'kunnen' niet ingaan op mijn vraag tot compensatie.

Mijn vraag: welke plichten hebben zij eigenlijk mbt het garanderen dat reizigers thuis geraken met de laatste bus? Is een compensatie voor 'te voet' te moeten, ver, lang, alleen, 's nachts te vaag? Kan ik in het vervolg een taxi nemen en de kosten verhalen op de Lijn?
Of neem ik best gewoon de fiets zoals ik meestal doe...

Alvast bedankt!
kristabonny
 
Berichten: 1
Geregistreerd: 18 Sep 2018, 07:56

1 bericht • Pagina 1 van 1

Terugkeren naar Dienstregeling en stiptheid

cron

Lid worden

lidwordenvanbttb-met-tek

Inschrijven nieuwsbrief


EHBO-OV

helpDe trein, tram of bus nemen is niet altijd makkelijk! Waar vind je de dienstregelingen? Hoeveel kost een ticket? Hoe weet je dat je op de juiste trein, tram of bus zit? ... Surf naar www.ehbo-ov.be voor een duidelijk antwoord!

Laatste reacties

Met de steun van


thumb_logo_nl_groen

  ndm-lid-van

© TreinTramBus 2018 | Kortrijksesteenweg 304, 9000 Gent | T +32 (0)9 223 86 12