Home Actueel TreinTramBus-forum Reizigersreacties Dienstregeling en stiptheid bus van 8u36 valt weg, geen belbus naar mijn werk !!!!

bus van 8u36 valt weg, geen belbus naar mijn werk !!!!

Opmerkingen over de dienstregeling en stiptheid. Sub: aansluiting, frequentie, verbelbussing, afschaffing, vervroeging, vertraging, doorstroming.
2 berichten • Pagina 1 van 1

bus van 8u36 valt weg, geen belbus naar mijn werk !!!!

BerichtDoor chriseen » 30 Jun 2018, 09:31

Beste leden,
het betreft de reguliere bus in mijn straat ( bus 71, van landuitstraat 9810 Eke 7u36 naar Dorp 9810 Nazareth 7u 43 ) .
Ik maak wekelijks 2 tot 3 maal gebruik van deze rit om dan om 8 uur op het werk te beginnen.
Zodra er geen examens meer zijn voor de schoolgaande jeugd valt deze rit weg. ( dit jaar van 26/6 !)
Een vraag naar een belbus loopt op een "njet" uit vermits er 45 minuten voor en na 7u36 er wel een rit is. ik zou dan een bus van 6u52 of een van 7u55 moeten nemen.
Ik kom dus véél te vroeg of te laat op bestemming ! ( 7 min. stappen naar het werk)
De persoon aan de telefoon kon me dus geen belbus bezorgen ... . :(
Is dit een gegronde voorwaarde ? waar vind ik de voorwaarden ergens terug van de lijn ?

mvgr. Chris
chriseen

Re: bus van 8u36 valt weg, geen belbus naar mijn werk !!!!

BerichtDoor kees » 10 Jul 2018, 14:07

Beste Chris,

het besluit basismobiliteit is voorlopig nog van kracht en garandeert tussen 6 en 21u op werkdagen in buitengebied 2 ritten per uur tussen 6 en 9u en tussen 16 en 19u.

Het is mogelijk een klacht in te dienen bij de Vlaamse Overheid, departement MOW zolang dit besluit nog geldt.

Vr gr,
Kees Smilde
kees

2 berichten • Pagina 1 van 1

Terugkeren naar Dienstregeling en stiptheid

Lid worden

lidwordenvanbttb-met-tek

Inschrijven nieuwsbrief

Komende Activiteiten

EHBO-OV

helpDe trein, tram of bus nemen is niet altijd makkelijk! Waar vind je de dienstregelingen? Hoeveel kost een ticket? Hoe weet je dat je op de juiste trein, tram of bus zit? ... Surf naar www.ehbo-ov.be voor een duidelijk antwoord!

Laatste reacties

Met de steun van

thumb_logo_nl_groen

ndm-lid-van

© TreinTramBus 2018 | Kortrijksesteenweg 304, 9000 Gent | T +32 (0)9 223 86 12